poniedziałek, 16 marca 2015

10. Zaczęło się


Witajcie,
Dawno mnie tu nie było za co przepraszam, ale tak jak w tytule...ZACZĘŁO się ;) Co dokładnie? Dokładnie to 4 semestr moich studiów, kochana administracja, tak dobrze czujecie ironię przy słowie kochana. Dlaczego akurat ten kierunek? Hmm jakby nie patrzeć jest dosyć ciekawy. Specjalizacja to administracja bezpieczeństwa publicznego, więc jest wiele fajnych zajęć. Ale jest także duuuużo prawa, które uwielbiam wkuwać na pamięć.A no i kolejnym powodem wybrania tego kierunku było to, że tu nie ma matmy :D Wprawdzie była logika prawnicza i statystyka, ale cóż, tyle idzie przeżyć.
To, że nie piszę postów, to nie znaczy, że Was nie odwiedzam. Nie zawsze zostawiam komentarz, ale lubię przejrzeć jakie fajne przesyłki udało Wam się otrzymać. I wciąż jestem pełna podziwu, skąd macie takie fajne adresy, wielki szacun :)
Jak tam u mnie z przesyłkami? Było parę fajnych, jak znajdę czas to postaram się powstawiać zdjęcia.
Dzisiaj też dodam mały przegląd:
1. Darmowa karta sim





2. Próbki kremu i perfum


 3. Lenor od EverydayMe


 4. Poczta kwiatowa (koperta była otwarta, uwielbiam to)


Nie chciałby ktoś napisać za mnie referatu na prawo gospodarcze? :D 




Do przeczytania :)

2 komentarze:

  1. Gratuluje :)
    Moja paczka od poczty kwiatowej tez była otwarta . Przypadek? ;>

    OdpowiedzUsuń