czwartek, 12 lutego 2015

3. Everyday me - Head&Shoulders Sports Fresh


Piszę do was bo już wypróbowałam próbkę szamponu :) Jestem pozytywnie zaskoczona. Moje włosy są po nim miękkie i o dziwo całkiem dobrze się rozczesały. Piszę o dziwo, bo często mam z nimi problem. Po umyciu i wysuszeniu na głowie pozostaje takie miłe uczucie chłodu, orzeźwienia. Już wiem w jaki szampon warto zainwestować podczas upałów. No i oczywiście jak to nam zapewnia head&shoulders jakichkoliwek oznak łupieżu nie zaobserwowałam. Co do zapachu, hmm szczególnie nie przypadł mi do gustu, kojarzy mi się trochę z jakimś mentolem, ale po wysuszeniu w ogóle go nie czuć. Jedynym minusem jest to, że próbka była za mała  :)



A tak w gratisie zdjęcie moich włosów, po umyciu Szamponem Head&Shoulders Sports Fresh.


Do kolejnego testowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz