czwartek, 19 lutego 2015

6. Przesyłka od PKP Intercity

Miałam trochę zajęć, a więc zeszło mi się z napisaniem nowego posta. W międzyczasie
przyszło do mnie parę fajnych przesyłek, więc nie omieszkam Wam o tym napisać :)



Przesyłka od PKP Intercity lekko mnie zdziwiła, nie oczekiwałam, że mi odpiszą a co dopiero przyślą jakieś gadżety. Jednak widać, że firma stara się polepszyć swój wizerunek i dużo inwestuje w PR. Można to zauważyć oglądając telewizję. Firmy, które wykupują wiele czasu antenowego na reklamę, często wysyłają też ciekawe gadżety, chociaż nie jest to regułą. Ale do sedna. Pokaże Wam, co też ciekawego dostałam:
- magazyn "W podróży" (opisuje wiele interesujących miejsc wartych odwiedzenia)
- broszurę "PKP Intercity dla biznesu"
- magnes na lodówkę
- smycz
- 2 metalowe długopisy (przydadzą się na wykłady, bardzo lubię takimi pisać:))

Szkoda tylko, że koperta była rozerwana. Dzięki poczta :/






Do przeczytania :)

*Gdyby ktoś był zainteresowany na jaki adres napisać do PKP Intercity, proszę o adres mailowy w komentarzu. Na pewno odpiszę :) *

2 komentarze:

  1. Życzę wielu fajnych przesyłek obserwuje bloga i liczę na to samo zapraszam do mnie http://darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :) fajne gadżety gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń